پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :  احدالله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارشات مردمی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

وی با بیان اینکه ماموران عملیات ویژه با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان های رضوانشهر،بندرانزلی و صومعه سرا خودروی پژو 206 سرکرده 60 ساله را در شهرستان رضوانشهر و متوقف کردند، افزود: ماموران 4 نفر همدست متهم را با خودروهای 206 و 207 شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ احدی گفت:ماموران در بازرسی از خودرو و منزل این قاچاقچیان 105 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، گفت: شماره تلفن 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان در حوزه مواد مخدر می باشد.

جاساز 12 کیلو تریاک در درب‌ عقب پراید

وی همچنین در ادامه با اشاره به جاساز 12 کیلو تریاک در درب‌ عقب پراید و تصریح کرد:ماموران ایستگاه بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پراید مشکوک و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.   

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، 12 کیلوگرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: این مواد مخدر به طرز ماهرانه ای درون درب‌های عقب خودرو جاسازی شده بود.

سرهنگ احدی با اشاره به اینکه متهم، فردی 38 ساله و اهل کرج بود، گفت: متهم دستگیر و جهت تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.ایسنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil