چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : آیت الله زین العابدین قربانی در آئین سیاسی - عبادی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی امام خمینی (ره) این شهر بیان داشت: باید قدر نعمت انقلاب اسلامی را دانست و بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، به دنیا نشان دهیم که این روز، دستاورد عظیم امام و امت اسلامی است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه پلاسکو، به مسئولان هشدار داد که نسبت به این موضوع و موارد مشابه، دقت لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: آتش نشانان، مرزداران، پرستاران و ... بی ریا برای مردم زحمت می کشند و حتی در این راه، از جان خویش مایه می گذارند بر این اساس مسئولان باید قدردان آنها باشند.
امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم عبرت از حادثه پلاسکو افزوئد: پس از این حادثه درناک اعلام شده که حدود 600 ساختمان وجود دارد که اگر پیشگیری نشود به حادثه مشابه پلاسکو دچار خواهند شد از این رو، باید بررسی های لازم انجام و مشکلات رفع شود.
آیت الله قربانی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: برای ایران اسلامی، رئیس جمهوری دموکرات و جمهوری خواه آمریکا فرقی نمی کند چرا که همه آنان اهداف استکباری خویش را پیگیری می کنند.
وی ادامه داد: رئیس جمهوری فعلی آمریکا بداند که دنیای اسلام با وحدت خویش اجازه حمایت از رژیم صهیونیستی و آوارگی بیش از پیش فلسطینیان را نخواهد داد.

 

ایرنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil