جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : حجت‌الاسلام مجتبی اشجری  در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم 12 و 22 بهمن در این شهر با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر بزرگ‌ترین عید نظام مقدس جمهوری اسلامی است اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن را همطراز  با اعیاد مذهبی مانند عید فطر، قربان و مبعث می‌دانند.

وی، جشن یوم‌الله 22 بهمن را در رأس اعیاد انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: تمام مدیران، مسئولان و آحاد مردم باید در برگزاری جشن سی‌و‌هشتمین سالروز انقلاب اسلامی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه نهال نوپای انقلاب اسلامی با گذشت 38 سال به درخت تنومندی تبدیل شده است، تصریح کرد: امروز دوستان و دشمنان نظام در برابر اقتدار ایران اسلامی سر تعظیم فرود می‌آورند.

اشجری، انقلاب اسلامی ایران را الگوی کشورهای جهان خواند و بیان کرد: جنبش‌های آزادی‌خواه جهان با پیروزی انقلاب اسلامی به خودباوری رسیدند.

وی، پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون رهبری داهیانه امام خمینی(ره) دانست و گفت: در یوم‌الله 12 بهمن معمار کبیر انقلاب اسلامی «نه» در فرودگاه مهرآباد که در دل میلیون‌ها ایرانی فرود آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید براینکه عشق و ارادت مردم ایران به امام(ره) در جهان بی‌بدیل است، خاطرنشان کرد: در یوم‌الله 14 خرداد بنیانگذار جمهوری اسلامی «نه» در بهشت زهرا که در یاد و خاطره مردم ایران ماندگار شد.

اشجری بر اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در فضای شهری و روستایی در گیلان تأکید کرد و یادآور شد: زمینه‌سازی برای برگزاری مردمی مراسم ایام‌الله دهه فجر با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد فراهم شود.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: از بهره‌برداری احتمالی و سوءاستفاده برخی کاندیداها از جشن انقلاب باید جلوگیری شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، بیان دستاوردهای 38 ساله نظام مقدس انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر را ضروری خواند و افزود: صدا و سیما، رسانه‌های مکتوب و همچنین فضای مجازی برای تبیین هنرمندانه اندیشه‌ حضرت امام(ره) و آرمان‌ انقلاب اسلامی تلاش کنند.

اشجری با بیان اینکه برهمگان لازم است دِین خود به انقلاب اسلامی را ادا کنند و برای برگزاری مراسم جشن انقلاب به ویژه ایام‌الله 12 و 22 بهمن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: با وجود نظر کارشناسی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، مراسم یوم‌الله 22 بهمن شهر رشت در میدان مصلای این شهر برگزار می‌شود. فارس

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil