پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم یادواره شهدای بخش کلاچای شهرستان رودسر اظهار کرد: دولت های غربی در این عرصه برغم همه بدعهدی ها، لجاجت ها و بازی های پشت پرده مشخص، سر میز مذاکره آمدند و ما توانستیم از حق خود در این مذاکرات به خوبی دفاع کنیم.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با تاکید بر اینکه هرگونه تعرض و تعدی به نظام جمهوری اسلامی پاسخی پشیمان کننده به همراه خواهد داشت، افزود: دشمنان نظام اسلامی بدانند ملت ایران برای صیانت و دفاع از انقلاب خود، مصمم و با اراده هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان نقشه شوم خود را عملی کنند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام گفت: خانواده های معظم شهدا، جبهه پایداری جنگ نرم را به خوبی مدیریت می کنند که این اقدام، بسیار ارزشمند و انقلابی است.
امیر سرتیپ اسماعیلی ادامه داد: شهدا با تأسی از ولایت فقیه از کیان، شرف ، استقلال و دین دفاع کردند و اینگونه امروز نزد ملت ایران عزتمند و ارزشمند هستند.
وی اضافه کرد: ما به این شهدا با تمام وجود افتخار می کنیم چرا که آنها سمبل ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی هستند.
امیر سرتیپ اسماعیلی با تصریح بر اینکه ما در جهان به کسی باج نمی دهیم، بیان کرد: ما برای حفظ نظام و آرمان های خود تا پای جان ایستادگی می کنیم و همانند شهیدانمان، ذره ای از این اصول و آرمان دست بر نمی داریم.
وی با بیان اینکه ملت ایران طی 36سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی وفاداری خود را به شهدا، امام شهدا و برای دفاع از حقانیت دین نشان داده اند، اظهار کرد: این نظام به برکت خون پاک و مطهر شهدا، پاینده و بالنده است و هیچ قدرتی را یارای تقابل با نظام ما نیست.
وی با اشاره به اینکه محافل و مجلس شهدا دشمنان را هراسان و نگران کرده، افزود: حضور پررنگ و موثر مردم در یادواره های شهدا ، به این معناست که ملت ایران وفادار به شهدا ، نظام و ولایت فقیه هستند و این حضور ملت باعث ترس و وحشت آنان شده است.
امیر سرتیپ اسماعیلی خاطرنشان کرد: دشمنان از آنجائیکه نتوانسته اند در حوزه نظامی موفقیتی بدست آورند، به جنگ فرهنگی علیه نظام ما روی آورده اند و ما باید در شرایط کنونی بیش از پیش هوشیار باشیم.
بخش کلاچای از توابع شهرستان رودسر در 80 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil