جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : در جریان این رقابت ها و در پایان دور پنجم این مسابقات که دوشنبه شب در رشت برگزار شد ، در جدول گروه A که شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای 2000 حضور دارند، پویا آیدانی و شاهین لرپری زنگنه از ایران با کسب چهار و نیم امتیاز صدرنشین این مسابقات شدند.

همچنین فرنس برکس از مجارستان ، کنستانتین تارلف از اوکراین ، اولگ کورنف از اسپانیا، سیدجواد علوی ، احسان قائم مقامی ، محمدامین طباطبایی و آرین غلامی از ایران با کسب چهار امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.

در حساس ترین بازی های دور پنجم نیز ، بازی پویا آیدانی با فرنس برکس مساوی شد ، شاهین لرپری زنگنه موفق شد علیرض فیروزجا را شکست دهد ، دیدار الکساندر زابوف با کنستانتین تارلف ، بازی گابریل سرکیسیان با سیدخلیل موسوی و همچنین مسابقه همایون توفیقی با کنستانتین لوپولسکو مساوی شد.

پانزدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر ، از جمعه شب با حضور بیش از 800 شطرنجباز از ایران و 17 کشور خارجی در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت آغاز شده است.

شطرنجبازان حاضر در این دوره از رقابت ها ، در چهار جدول با هم به رقابت می پردازند که در جدول گروه A شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای 2000 ، در جدول گروه B شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی زیر 2000 ، در جدول گروه C بانوان شطرنجباز و در جدول گروه D نیز ، شطرنجبازان زیر 14 سال حضور دارند.

علاوه بر حضور شطرنجبازان مطرح ایرانی ، شطرنجبازان کشورهای روسیه ، اسپانیا ، فنلاند ، انگلستان ، ترکیه ، هلند ، هندوستان ، ترکمنستان ، اوکراین ، آمریکا ، جمهوری آذربایجان ،گرجستان ، مجارستان، رومانی ، ارمنستان ، عراق و تاجیکستان در پانزدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر حضور دارند.

پانزدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر ، در 9 دور به روش سوییسی و به مدت هشت روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت ادامه خواهد یافت.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil