جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : قاسم مصفا، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد:جشنواره فجر مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور است که هرساله با استقبال مردم همراه است.

وی ادامه داد: پیش‌فروش بلیت‌ها در شهرستان‌ها از ساعت 8 صبح دوشنبه چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود و ساعت 12 شب پنج‌شنبه 7 بهمن ماه به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های خریداری شده خود را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده کنند اما برای دیدن فیلم‌ها به همراه داشتن اصل بلیت الزامی است.

به گفته این مسئول، خرید بلیت با ورود به سایت و ثبت نام با کد ملی امکان‌پذیر بوده و هر کاربر با کد ملی مشخص، امکان انتخاب حداکثر چهار سانس از سینماها و در هر سانس حداکثر دو بلیت را خواهد داشت.

وی یادآور شد: متقاضیان با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به آدرس cinogram.com بلیت خود را خریداری کنند و بلیت‌های خریداری شده در حساب کاربری خریداران با پیک ارسال می‌شود.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اخبار، مطالب، عکس‌ها و ویدئوهای این جشنواره علاوه بر سایت، از روی کانال رسمی جشنواره فجر به آدرس http://telegram.me/fajrfilmfest35 قابل مشاهده است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil