پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : دکتر علی منتظری امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران گیلان از کارخانه سیمان خزر گیلان گفت: علیرغم همه مشکلات در توسعه صنعت گیلان اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: در دهه فجر امسال 19طرح صنعتی با سرمایه گذاری بالغ بر هزار و صد میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

دکتر منتظری با اشاره به اینکه برخی از این طرح ها در سطح طرح های بزرگ ملی هستند، ادامه داد:راه اندازی این طرح ها تاثیرات عمده ای در سطح اقتصاد استان گیلان خواهد داشت.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان خاطر نشان کرد:در حوزه تولید هم برخی از تولید کنندگان مشکلاتی داشتند که تاکنون 40درصد از این واحدها مشکلاتشان حل شده است و تا قبل از پایان سالجاری این درصد افزایش خواهد یافت.

دکتر منتظری از اعطای تسهیلات 430 میلیارد تومانی برای رفع موانع تولید واحد های صنعتی استان خبر داد و تصریح کرد: دورنمای خوبی برای آینده صنعت گیلان رقم خورده است.

وی افزود: به زودی گیلان قطب صنایع سلولزی کشور می شود و این افتخاری بزرگ برای گیلان است.

علی منتظری با اشاره به اینکه صنایع سلولزی با قابلیت های استان هم خوانی دارد،گفت: بخش عمده مواد اولیه این حوزه از صنعت را می توان در گیلان داشت و برای تحقق آن باید زراعت چوب را در استان افزایش دهیم.

وی افزود:کارخانه سیمان خزر نیز یکی از واحد های صنعتی موفق و فعال استان است و همه ما موظفیم از تولیدکنندگان حمایت کنیم.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان تاکید کرد:به دلیل کیفیت مناسب محصولات این کارخانه از پروژه های ملی و استانی از سیمان کارخانه سیمان خزر استفاده می شود و برای رونق اقتصاد استان بر همه لازم است که برای خرید و مصرف تولیدات استان را بر تولیدات سایر ترجیح دهند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil