جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : حسین خورشیدی گفت: تیم واکنش سریع با تجهیزات امدادی و پنج نیروی زبده برای امدادرسانی در سیل، زلزله و تصادفات جاده ای در جمعیت هلال احمر آستارا مستقر شده است.
وی افزود: با توجه به حادثه خیز بودن گردنه حیران در فصول مختلف سال، بیشتر خدمات تیم واکنش سریع به حوادث جاده ای محور آستارا - اردبیل معطوف است و پایگاه امداد و نجات جاده ای صیادلر نیز در این راستا مشارکت می کند.
خورشیدی با اشاره به اینکه هدف کلی از تشکیل و ساماندهی تیم‌ واکنش سریع افزایش توان پاسخگویی سریع، صحیح، موثر، بموقع و کارآمد در حوادث و سوانح تقریبا بزرگ است، تصریح کرد: حضور این تیم در عملیات، علاوه بر ارزیابی تخصصی از وضعیت موجود می تواند برای حادثه دیدگان آرامش بخش باشد.
خورشیدی ادامه داد: پایگاه امداد جاده ای صیادلر محور آستارا-اردبیل با پنج نیروی مستقر تا پایان فصل زمستان به صورت شبانه روزی به شهروندان و مسافران، خدمات ارائه می کند.
وی وجود دو دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات و دو دستگاه خودروی پشتیبان را از امکانات طرح امداد و نجات زمستانی هلال احمر آستارا اعلام کرد.
آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمال غرب استان گیلان و در جوار جمهوری آذربایجان واقع شده و گذر از گردنه حیران آستارا در منطقه کوهستانی این شهرستان به خصوص در فصل زمستان، دقت و احتیاط بیشتر رانندگان را می طلبد.

ایرنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil