جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سید محمد احمدی در دیدار با مدیرکل بیمه روستایی و عشایری استان گیلان،ضمن تشریح اهمیت و ویژگی های بیمه روستایی که نقش بسزایی در زندگی مردم زحمتکش روستاها دارد،اظهار کرد:بیمه موجب بالا رفتن امید به زندگی و رفع نگرانی ها از بابت هزینه های درمانی روستاییان و کشاورزان خواهد شد.

فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه بیمه انگیزه روستاییان برای زندگی بهتر را بهینه می کند،افزود:بخشداران و دهیاران ماموریت دارند تا با اطلاع رسانی بیشتر آمار جمعیت تحت پوشش بیمه روستایی را افزایش دهند.

وی از همه دستگاه های اجرایی که می توانند در اجرای سیاست دولت تدبیر و امید جهت تحت پوشش بردن روستاییان کمک کنند،خواست همکاری لازم را داشته باشند تا مشمولین شهرستان از این مزایا بهره مند گردند.

قلی پور،مدیرکل بیمه روستایی و عشایری استان گیلان نیز در این دیدار، گزارشی از روند اجرایی بیمه  روستایی ارائه کرد و گفت: روستاییان پر تلاش می توانند با پرداختن 180 الی 42 هزار تومان سالیانه ضمن استفاده از مزایای درمانی از حقوق بازنشستگی نیز از سن 65 سالگی و با سابقه حداقل 15 سال بهره مند شوند.

وی در پایان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان لاهیجان جهت همکاری در اجرای بیمه روستاییان خواستار کمک و مساعدت سایر دستگاه های اجرایی خصوصا بخشداران و دهیاران در این راستا شد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil