شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :کیوان محمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با تسلیت رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از تکیه‌گاه‌های انقلاب بود و امروز باید این خلأ را با کار، تلاش و اعتقاد بیشتر به انقلاب و رهبری جبران کنیم.

وی با اشاره به سال پایانی خدمت دولت افزود: رشد اقتصادی از منفی 6.8 به مثبت 4.6 و افزایش امید در جامعه از دستاوردهای مهم دولت روحانی است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان به مبارزه سخت مذاکرات هسته ای و کسب امتیازاتی برای کشور اشاره و تصریح کرد: همین که 6 قدرت جهانی در یک طرف میز مذاکره و ایران طرف دیگر مذاکره بودند از دستاوردهای کشور بوده و اگر تا دیروز می‌گفتیم تحریم‌ها تَرک برداشته امروز می‌گوییم تحریم‌ها شکاف برداشته است.

وی ادامه داد: تیم مذاکره کننده با امکاناتی که در اختیار دارند در تلاش هستند تا مشکلات را برطرف کنند و سال گذشته سخت‌ترین سال اقتصادی پس از انقلاب بود و مسؤولان تلاش می‌کنند تا آسیبی به کشور وارد نشود.

محمدی با اشاره به اینکه با توجه به امکانات موجود، بودجه عمرانی کشور در پنج سال اخیر روند رو به رشد داشته است، خاطرنشان کرد: نزدیکی کوه، جنگل و دریا از مواهب طبیعی گیلان به ویژه لنگرود بوده و این ظرفیت‌ها در انتقال فرهنگ از نسلی به نسل دیگر موثر است و باید از آنها بهتر استفاده کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان درباره محدودیت‌های اعتباری تصریح کرد: با اختصاص 50 درصد اعتبار در سال جاری و 50 درصد اعتبار طی سال آینده گیلان می‌تواند حداکثر 10 درصد پروژه جدید داشته باشد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil