جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل: مهندس رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد بندرانزلی در نشست صمیمانه با خبرنگاران استان که به مناسبت روز خبرنگار در این منطقه برگزار شد، با تبریک این روز به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی گفت: خبنگاران چشم بینای مسئولان هستند و همه مسائل و مشکلات جامعه رصد و در اختیار مسئولان می گذارند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های سازمان منطقه آزاد انزلی به سرعت و دقت پیگیری می‌شود، گفت: هر یک از همکاران ما در این سازمان، در هر پست و مقامی مانند به سرعت مسیر پیشرفت را طی کرده و با کمک هم توانستیم ساختار منطقه را در روند رشد قرار دهیم.

مسرور با بیان اینکه زیرساخت عامل اصلی هر منطقه آزادی به شمار می‌آید، افزود: اولویت در انجام پروژه‌های عمرانی در بازه زمانی مناسب و تکمیل فرایند زیرساخت در این منطقه جزء برنامه‌های ما بوده است.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با تاکید بر اینکه هنوز با ایده‌آل‌هایی که مدنظر مجموعه است، فاصله داریم، تصریح کرد: با تجهیز و آماده شدن مجتمع بندری کاسپین که بزرگترین بندر دریای خزر خواهد بود به اهداف‌مان نزدیک خواهیم شد، در روند اجرایی این پروژه با توجه به مشکلات دولت، ما تمامی اعتبارات آن را تامین کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مهمترین هدف ما در زمان پسا تحریم، بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه‌گذار است و این بخشی از برنامه‌های درون سازمانی ماست، وجود فضای روانی موثر در جذب سرمایه‌گذار نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند در دستیابی به اهداف‌مان یاریگر ما باشند، تصریح کرد: مجموعه مدیریتی استان و شما خبرنگاران می‌توانید در راستای اهداف منطقه آزاد  نقش داشته باشید، نقش رسانه‌ها در بوجود آوردن امید در مردم و فضای روانی مثبت در استان خیلی پررنگ است چون سرمایه‌گذاران فضای روانی استان‌ها را مقایسه می‌کنند و فقط از این طریق است که می‌توانیم مشکل اشتغال استان را از بین ببریم.

مسرور خاطرنشان کرد: در سازمان منطقه آزاد تمام سعی‌مان این بوده که عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم و زیر‌ساخت‌ها را مخصوصا در بخش گردشگری با ایجاد فضای مناسب رونق بخشیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil