جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : محمدرضا قربانی ، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار لاهیجان افزود: این جلسه با شرکت 20 دستگاه فرهنگی و اجرایی شهرستان بمنظور تبادل نظر و اتخاذ تصمیمات اولیه درباره شرکت در مراسم تشییع و نیز برگزاری مراسم ارتحال آن یاور امام و مقام معظم رهبری در فرمانداری لاهیجان برگزار شد.

وی اظهار داشت: بخشی از ادارات و سازمان های دولتی و قشرهای مختلف مردم شهرستان لاهیجان بطور خودجوش آمادگی حضور در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در تهران را اعلام کرده اند.

وی تصریح کرد : هیچ برنامه و سازماندهی متمرکزی برای شرکت مردم در تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی وجود ندارد و شرکت مردم در این مراسم در تهران داوطلبانه است .

قربانی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان لاهیجان اعم از شخصیت ها و گروه های سیاسی و آحاد مردم همانند اقشار مختلف جامعه، از فقدان یار امام و رهبری متاثر شدند و خود را در این ضایعه متاثر و عزادار می دانند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار لاهیجان گفت: مردم لاهیجان آماده برگزاری مراسم سوگواری از دست دادن این همراه و همدل دیرین رهبری و چهره ممتاز و تاریخ ساز انقلاب اسلامی در این شهرستان هستند .

گفتنی است، آیت الله هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست. او یار دیرین امام و رهبری، عضو شورای انقلاب، جانشین امام خمینی (ره) به عنوان فرمانده کل قوا، فرمانده جنگ در دوران دفاع مقدس، دو دوره رییس جمهوری، سه دوره رییس مجلس شورای اسلامی و سالها رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و یکی از شخصیت های تاثیرگذار در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی به شمار می رود.

 

 

ایرنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil