چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : مجید مشکبید حقیقی، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود: این واحدهای دانشگاهی به مدت 2 روز همزمان با دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور تعطیل اعلام شده است.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی برای تجلیل از مقام والای آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام و شرکت در مراسم تشییع، کلیه فعالیت های اداری، آموزشی و خدماتی و نیز امتحانات دانشگاه را در تاریخ های 20 و 21 دی ماه تعطیل کرده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان خاطر نشان کرد: امتحانات دانشجویان در این دو روز ، به زمان بعد از پایان امتحانات موکول می شود و از روز چهارشنبه امتحانات طبق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، آیت الله هاشمی رفسنجانی بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی بود، ریاست هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و هیات امنای این دانشگاه از عناوین دیگر این عالم ربانی است که شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست. همچنین بیش از 43 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تحصیل می کنند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil