جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : محمود واعظی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان به فعالیت‌های سه سال و نیم گذشته دولت اشاره و اظهار کرد: سیاست دولت بیشتر در امر توسعه‌ای بوده و تلاش شده با توجه به فشارهای خارجی و تحریم‌ها و بد‌عهدی‌های کشورهای مختلف، با رهنمودهای مقام معظم رهبری و مشورت قوای سه‌گانه و حمایت ملت مشکلات را برطرف کند.

وی آرامش امروز کشور را مدیون هماهنگی و همزبانی با رهبری، مردم و مسؤولان دانست و گفت: در کشورهای حاشیه‌ای و منطقه‌ای مشکلات بسیار زیادی وجود دارد اما با هوشمندی مقام معظم رهبری این مشکلات در کشور دیده نمی‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: آنها که ما را به بی‌ثباتی و برهم زدن منطقه متهم می‌کردند امروز خود برای ایجاد امنیت در منطقه و مبارزه با تروریست دست نیاز به سوی ایران دراز کرده‌اند و این اقتدار را مدیون جوانان و شهدایی هستیم که توانستند امنیت داخلی را فراهم کنند و جنگ با تروریست‌ها را به خارج از مرزها بکشانند و افتخاری بزرگ است که کشورهایی مانند سوریه و عراق جوانان ما را الگوی مبارزه خود با استکبار قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه دولت طی مدت فعالیت خود به دنبال جناح و حزب نبوده و با رأی مردم انتخاب شده است، گفت: دولت توانست در این مدت مشکلات داخلی و منطقه‌ای را برطرف کند و روابط خارجی را بهبود بخشیده و امیدواریم با حفظ همبستگی انتخابات سالم داشته باشیم و زمانی که مردم تصمیم گرفتند کسی را انتخاب کنند در طول چهار سال تاوان آن را نپردازند.

واعظی دلیل سفر دو روزه خود به گیلان و شهرستان رودسر را بررسی مشکلات و اختصاص اعتبارات مورد نیاز عنوان کرد و یادآور شد:  برای توسعه کابل چابکسر، سوئیچ برخی از مناطق رودسر، ارتباط نسل سوم و چهارم تلفن همراه تلاش ویژه‌ای صورت می‌گیرد و قول می‌دهم ابتدا کار نسل سوم انجام و بعد نسل چهارم راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه تمام روستاهای بالای 20 خانوار اینترنت‌دار می‌شوند، خاطرنشان کرد: 133 روستا دارای سیستم قدیمی wnn هستند که نمی‌توان روی آنها اینترنت نصب کرد و به صورت جداگانه اینترنت به آنها داده می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه هیچ جاده‌‌ای در کشور نقطه کور نخواهد داشت، تصریح کرد: مشکلات آنتن‌دهی ایرانسل، همراه اول و رایتل بررسی و برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های شهرستان رودسر را توسعه می‌یابد، اظهار کرد: شبکه انتقال در رودسر چهار برابر و پهنای باند آن سه برابر شده و تاکنون 39 میلیارد تومان  برای فناوری و ارتباطات این شهرستان سرمایه‌گذاری شده و تا پایان دولت یازدهم 37 میلیارد تومان دیگر نیز در این رودسر سرمایه‌گذاری می‌شود.

کابل های چابکسر نیاز به توسعه دارد

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست مذکور اظهار کرد: در حوزه فعالیت بنده دو شهرستان رودسر و املش، 6 بخش و هفت شهر وجود دارد و باید تلاش کنیم تا زیرساخت‌های این دو شهرستان توسعه پیدا کند.

اسدالله عباسی با بیان اینکه شبکه کابل در چابکسر کند بوده و نیاز به توسعه دارد، افزود: چابکسر ورودی شهرستان رودسر بوده و کابل‌های آن نیاز به توسعه دارد.

وی هوشمندسازی رودسر را امری ضروری دانست و تصریح کرد: امیدواریم بقیه شهرهای رودسر با توجه به موقعیت گردشگری آنها هوشمندسازی شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو پروژه ملی راه ارتباطی کلاچای‌ـ رحیم‌آباد‌ـ‌قزوین و دانشکده شرق گیلان در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اختصاص اعتبارات این راه ارتباطی هر چه سریع‌تر به پایان برسد و دانشکده فنی شرق گیلان نیز امسال دارای ردیف اعتباری شده و نیازمند توجه ویژه است.

 

فارس

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil