پنج شنبه 9 فروردین 1403


 

 

 

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی افزود: در حال حاضر دستگاه های متعددی در مباحث سلامت و درمان دخالت دارند که این موضوع روند کارها را کند کرده است. در چنین وضعیتی برای اجرای طرح بزرگی همچون نظام تحول سلامت موانعی ایجاد می شود، کما اینکه به دلیل بدهی بیمه ها و خلف وعده آنها چنین اتفاقی اکنون افتاده است.

وی با بیان اینکه وقتی متولی سلامت نهادهای مختلف باشند هر دستگاه به شیوه خود عمل می کند، تصریح کرد: این درحالی است که اگر فقط یک نهاد متولی نظام سلامت باشد برنامه ها نیز در راستای تحقق اهداف اجرا پیش می رود.

وی یادآور شد: البته این موضوع به این معنا نیست که دیگر نهادها نباید وارد این حوزه شوند، به عبارت دیگر سایر نهادهای مرتبط می توانند دیدگاه ها خود را اعلام کنند اما باید تابع سیاست های وزارت بهداشت باشند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد نامطلوب بیمه ها در سال های گذشته، گفت: در این زمینه جلسه های مختلفی برگزار شده که در این جلسات سازمان تامین اجتماعی زیر بار این موضوع نمی رود و مدعی است که بیمه ها از قانون تبعیت کرده اند.

وی تاکید کرد: اگر معتقد هستیم تولیت سلامت با وزارت بهداشت  است که بر اساس سیاستهای ابلاغی رهبری چنین است، باید  منابع هم در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil