شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : اسدالله عباسی با اشاره به اینکه امکان آبگیری سد پلرود در سال جاری وجود ندارد اظهار کرد: سد مذکور دارای پیشرفت فیزیکی 50 درصدی است.

وی به آبگیری سد پلرود تا سال 98 اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم اعتبارات کافی برای اتمام سد پلرود اختصاص پیدا کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه امسال به منظور تنظیم بازار عید نوروز واردات مرکبات داریم، تصریح کرد: پس از خرید تولید داخلی و به منظور تعدیل قیمت‌ها به طوری که باغداران ضرر نکرده و از طرفی مصرف‌کنندگان با قیمت مناسبی میوه مورد نیاز را خریداری کنند، وظیفه دولت است که بازار را تنظیم کند.

عباسی به وضعیت کارخانه افشره چابکسر اشاره کرد و گفت: کارخانه مذکور دارای بدهی انباشته است و باید مدیریت شود.

وی، بدهی انباشته کارخانه مذکور را به دلیل سوء مدیریت گذشته خواند و بیان کرد: اگر کارخانه مذکور بتواند مدیریت خوبی داشته باشد مشکل آن قابل برطرف شدن است.

اختصاص 55 میلیارد تومان به جاده کلاچای ـ قزوین

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه 55 میلیارد تومان اعتبار برای احداث جاده کلاچای ـ قزوین اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: احداث جاده مذکور از مسیر قزوین آغاز شده است.

عباسی، زمین‌های از طرف قزوین را متعلق به منابع طبیعی عنوان کرد و یادآور شد: احداث جاده مذکور از طرف قزوین نیاز به تملک زمین ندارد و متعلق به منابع طبیعی بوده و به این دلیل از طرف قزوین آغاز شده است.

اختصاص 30 میلیارد تومان به صیادان گیلانی

وی همچنین از اختصاص 30 میلیارد تومان برای جبران ضرر و زیان صیادان در گیلان خبر داد و اظهار کرد: اعتبار مذکور اختصاص پیدا کرده و در روزهای آینده به‌مرور پرداخت می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به روند راه‌اندازی سایت نفتی سردار جنگل اشاره کرد و افزود: اقدام‌هایی برای تملک زمین انجام شده و با اتمام فاز نخست تملک زمین در فاز دوم نشستی با حضور وزیر نفت و استاندار گیلان برگزار می‌کنیم.

عباسی، مهم‌ترین بخش احداث سایت نفتی سردار جنگل رودسر را تملک زمین خواند و بیان کرد: 20 میلیارد تومان اعتبار اولیه برای تملک زمین در نظر گرفته شده اما برای تملک زمین و استقرار سایت نیاز به 100 میلیارد تومان اعتبار است.

 

 

فارس

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil