پنج شنبه 30 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سید محمد احمدی در جلسه شورای اداری، از نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بخاطر پیگیری رینگ تامین آب شرب شهر لاهیجان، آسفالت جاده های روستایی و سایر پیگیری های عمرانی قدردانی کرد و گفت: این موضوعات یکی از دغدغه های مدیریت شهرستان است لذا با وحدت و همدلی می توانیم مشکلات را در راستای رضایت مردم خوب و فهیم شهرستان برطرف و گام های مثبت دیگری برداریم.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه تفکر مسئولین دولت تفکر جهادی خدمت و کار برای مردم است، افزود: اگر این تفکر حاکم نبود علی رغم همه مشکلات و تحریم ها و تهدیدات دشمنان ایران، با استفاده از بیانات و هدایت های مقام معظم رهبری در همه مقاطع موفق بوده ایم و از مشکلات عبور کرده ایم.

وی با بیان اینکه با هیچ کس عقد اخوت نداریم، تصریح کرد: اگر احساس کنیم مدیری توان همراهی و خدمت به مردم را ندارد، قطعا تصمیمات لازم را در رابطه با او خواهیم گرفت چرا که هدف همه ما می بایست خدمت برای مردم باشد.

این مقام مسئول با اشاره به تاکیدات و بیانات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری دولت تدبیر و امید، مبنی بر اهمیت سرشماری، عنوان کرد: همانطور که می دانید در سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 استان گیلان جزو 3 استان برتر کشور معرفی شده و این افتخاری برای مسئولین و مردم فهیم گیلان است.

احمدی ادامه داد: بر طبق آمار در شهرستان لاهیجان بیش 42 درصد مردم به صورت اینترنتی سرشماری را انجام داده اند و این افتخاری دیگر است برای ما و قطعا هر چقدر میزان آمار و اطلاعات دریافتی ما بالاتر رود، برنامه ریزی امور نیز بهتر و دقیق تر خواهد بود.

فرماندار لاهیجان به انتخابات پیش رو در سال آینده اشاره کرد و گفت: مجریان دولت یازدهم در اولین تجربه در اسفندماه 94 به تبعیت از قانون و نقشه راه مقام معظم رهبری، قانون را به طور دقیق اجرا کرده و با فراهم سازی زمینه مشارکت حداکثری، دشمن را مایوس کردند.

وی تاکید کرد: آرمان و رویکرد مجریان انتخابات بی طرفی در انتخابات و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم است. نباید در شهرستان فضایی ایجاد شود که خدای نکرده مردم فکر کنند مسئولین سمت و سویی گرفته اند و قطعا از آرای مردم صیانت کرده و امانتدار مردم خواهیم بود.

احمدی افزود: در هر زمینه ای که اختلاف سلیقه وجود دارد، ما اجازه نخواهیم داد که عده ای فرصت طلب از این موضوع در سطح شهرستان و استان سوء استفاده کنند و به اختلافات دامن بزنند و هر حرفی را تبدیل به چالش کنند.

وی مدیران شهرستان را به تکریم ارباب رجوع سفارش کرد و گفت: با توجه به محدودیت های مالی که در کشور وجود دارد، باید برای حل مشکلات مردم با آنها به خوبی رفتار شود و در برخورد با مراجعه کنندگان، با تدبیر بتوان نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام کرد.

فرماندار لاهیجان به موضوع اشتغال اشاره و اظهار کرد: بسیاری از مراجعات عمومی مربوط به بخش اشتغال است. اشتغال فقط پشت میزنشینی نیست و همه ما می بایست در این زمینه تلاش کنیم. البته دولت در حال آماده سازی شرایط برای حضور بخش خصوصی در این زمینه است تا با سرمایه گذاری، زمینه جذب و اشتغال فراهم شود.

وی افزود: گاها دسترسی به مدیران ادارات سخت می باشد. در واقع مدیران ادارات به خصوص ادارات خدماتی می بایست پای کار بوده و دسترسی به آنها دشوار نباشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی شفاف خدمات رسانی دولت در حوزه های مختلف، تصریح کرد: ادارات در حوزه عملکردی خود می بایست گزارش خدمات انجام شده را اطلاع رسانی کنند تا عملکردها برای همگان به صورت شفاف مشخص باشد.

وی خاطرنشان کرد: نقشه رشد و توسعه لاهیجان کاملا مشخص است و تمامی کارهای انجام شده با برنامه ریزی صورت گرفته است. از مشکلات موجود با خبر هستیم و ان شاءالله با تدبیر، وحدت و همدلی تا حد مقدور نسبت به رفع مشکلات اقدام خواهیم نمود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil