پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :  امیر جانبازی پیش از ظهر امروز در کارگروه هماهنگی اجرای پروژه‌های گازرسانی این شهرستان اظهار کرد: 70 روستای بالای 20 خانوار بخش رحیم‌آباد رودسر به‌زودی گازرسانی می‌شود.

وی یکی از افتخارات دولت را برنامه‌ریزی در زمینه گازرسانی به تمام روستاها و شهرها در سطح کشور دانست و افزود: در گیلان با پیگیری‌های استاندار امر گاز رسانی در محقق شده و در رودسر نیز تمام روستاها و شهرهای سه بخش مرکزی، کلاچای و چابکسر گاز رسانی شده‌اند و تنها تعدادی از روستاهای بخش رحیم‌آباد به دلیل صعب‌العبور بودن مناطق کوهستانی هنوز گازرسانی نشده که مقدمات کار در حال انجام است.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه اکنون شهر رحیم‌آباد و 24 روستای بالای 20 خانوار آن گاز رسانی شده است، خاطرنشان کرد: عملیات گازرسانی 70 روستای بالای 20 خانوار دیگر نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال اجراست که با انجام این عملیات کل شهرستان از حیث گازرسانی، شهرستان سبز می‌شود.

وی از رئیس اداره گاز شهرستان خواست تا با ارائه مشخصات کامل پروژه گاز رسانی به اداره‌های مربوطه نسبت به اخذ استعلامات و مجوزهای لازم برای اجرایی شدن پروژه اقدام کنند و از اداره‌های مربوطه نیز خواستار همکاری و تعامل در پاسخگویی به استعلامات و کمک به اجرای پروژه مذکور شد.

به گفته جانبازی، رودسر در حوزه شهری 100 درصد و حوزه روستایی 85 درصد از گاز طبیعی بهره‌مند است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil