جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : امیرجانبازی از آغاز ادامه روند سایت نفتی رودسر خبرداد و گفت: برنامه ریزی اجرای عملیات احداث سایت پشتیبانی نفت سردار جنگل ادامه پیدا کرد.

وی افزود: پس از تهیه گزارش زیست محیطی که با هماهنگی شرکت نفت خزر و اداره کل محیط زیست گیلان، باید در اختیار محیط زیست قرار گیرد، این سایت در مساحت 28/5 هکتاری ادامه خواهد یافت.

فرماندار رودسرادامه داد: متعاقب پیگیری ها و حمایت‌های استاندار برنامه‌ریزی جهت خرید90 هکتار از اراضی مورد نیاز شرکت نفت‌خزر که متعلق به اشخاص حقیقی و حقوقی است صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این اراضی در تملک نهادهای حقوقی همچون بنیاد مستضعفان، بنیاد شهید و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بوده و اشخاص حقیقی نیز توسط وکلای آنان پیگیری می‌شود که هماهنگی‌های مربوطه توسط شرکت نفت خزر صورت گرفته است.

جانبازی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید 28/5 هکتار از اراضی در تملک سایت پشتیبانی سردار جنگل قرار گرفت و اکنون نیز این پروژه با موازین زیست محیطی ادامه می‌یابد تا چرخه اقتصادی این استان با نام شهرستان رودسر دگرگون شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکید دولت برای اجرای طرح های بزرگ عمرانی بر اساس موازین زیست محیطی است و تا طرحی گزارش زیست محیطی نداشته باشد کار اجرایی را آغاز نمی‌کنند و این نگاه ویژه دولت به محیط زیست و طبیعت است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil