جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سعید علیپور، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز چهارشنبه گفت: سیدحسین پیشوایی ورزشکار گیلانی توانست قهرمانی چهارمین و آخرین مرحله مسابقات دارت رنکینگ کشوری را به خود اختصاص دهد .

وی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها که در کرج برگزار شد ، سیدحسین پیشوایی ورزشکار شایسته گیلانی توانست برابر تمامی حریفان خود به برتری دست یابد تا مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کند .

وی اظهار کرد: این ورزشکار شایسته گیلانی در بازی نهایی این مسابقات که در سالن ورزشی انقلاب کرج برگزار شد ، برابر حمید خدامی از سمنان قرار گرفت که در نهایت موفق شد حریف قدرتمند خود را با نتیجه 5 بر 4 شکست دهد و به مقام قهرمانی چهارمین دوره مسابقات دارت رنکینگ کشور دست یابد.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان ادامه داد : در چهارمین و آخرین مرحله رقابت های دارت قهرمانی کشور ، 120 ورزشکار برتر این رشته از استان های مختلف حضور داشنند که در کرج با هم به رقابت پرداختند .

وی بیان کرد: همچنین در پایان چهار مرحله مسابقات دارت رنکینگ کشوری ، سیدحسین پیشوایی از گیلان با اقتدار و با کسب 220 امتیاز در مجموع این مراحل توانست در جایگاه نخست کشور قرار گیرد و به همراه نفرات دوم تا چهارم به اردوی تیم ملی دارت آقایان راه یابد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil