شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سعید علیپور، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه گفت: دو دانشجوی گیلانی موفق شدند در رقابت های روئینگ آب های آرام قهرمانی دانشجویان کشور ، سه مقام کسب کنند.

وی افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات که در تهران برگزار شد ، نازنین ملایی ورزشکار ملی پوش گیلانی در قایق تک نفره سبک وزن بانوان موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند و مدال طلای این رشته ر ا تصاحب کند .

وی اظهار کرد: همچنین در رشته قایقرانی آب های آرام و در کایاک یک نفره هزار متر ، محمد گلپیرا از استان گیلان به مقام قهرمانی رسید و در رشته 200 متر نیز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شد.

وی ادامه داد : در رقابت های قایقرانی قهرمانی آب های آرام دانشجویان کشور ، زبده ترین ورزشکاران این رشته در دو بخش بانوان و آقایان در تهران با هم به رقابت پرداختند .

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان گیلان در رشته قایقرانی ، یکی از قطب های برتر در کشور محسوب می شود و ورزشکاران این استان در رقابت های مختلف داخلی و برون مرزی ، مقام و مدال های گوناگونی را کسب می کنند .

گفتنی است، در استان گیلان بیش از 600 ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی قایقرانی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil