چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : مظفر نیکومنش‌نودهی با اشاره به برگزاری برنامه هفته رشت و صرف هزینه زیاد برای آن اظهار کرد: با برگزاری جشن هفته رشت مخالف نیستم اما صرف هزینه هنگفت 250 میلیون تومانی با توجه به بحران مالی حاکم بر شهرداری رشت ضرورتی ندارد.

وی با اشاره به اینکه کارگران شهرداری رشت ماهها است حقوق دریافت نکرده‌اند تصریح کرد: کارگران شهرداری رشت به دلیل دریافت نکردن حقوق در شرایط نامناسب مالی بسر می‌برند و باید در این زمینه چاره‌ای بیندیشیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه در اجرای برنامه‌های هفته رشت از هنرمندان بومی استفاده شود، تصریح کرد: در شرایطی که هنرمندان بومی با مشکلات مالی مواجه هستند نباید هزینه برگزاری چنین برنامه‌هایی به هنرمندان خارج از استان اختصاص یابد.

وی با انتقاد از عملکرد سازمان عمران و زیباسازی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: این دو سازمان زیرمجموعه شهرداری رشت از مدیریت ضعیفی برخوردار هستند و باید در عملکردشان تجدید نظر شود.

نیکومنش‌نودهی خاطرنشان کرد: شهرداری رشت باید مطالبات معوقه کارگران شهرداری رشت را پرداخت و نظام پرداختی خود را ساماندهی کند.

 

 

فارس

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil