جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : معصومه نیک کار از گسترش فعالیت های سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گیلان در رشت خبر داد و اظهار کرد: این سازمان به ‌منظور سازماندهی مطلوب و توسعه مشارکت دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی گیلان در زمینه های اجتماعی،سیاسی،علمی، صنفی و فوق برنامه در راستای تقویت ارزش های اسلامی در جامعه به ‌خصوص نسل جوان و دانشجویان دانشگاه ها تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی وابسته به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی است،افزود: ایجاد زمینه برای کشف، شکوفایی و اعتلای استعدادهای اجتماعی، سیاسی، هنری، علمی و فرهنگی دانشجویان و ارتقای همکاری و مشارکت آنان در زمینه های مذکور از جمله اهداف این سازمان است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان تصریح کرد:همه دانشجویان شاغل به تحصیل در مراکز مختلف دانشگاهی می توانند با مراجعه به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان به عضویت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گیلان درآیند و فعالیت های خود را نظام مند انجام دهند.

رئیس دفتر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گیلان استفاده از فرصت ها و مهار تهدیدها و آسیب های فرهنگی در مواجهه با معارضان و مهاجمان حوزه فرهنگ و راه اندازی و ایجاد بسترهای ابتکارانه مانند رسانه های فراگیر را از جمله اقدامات ماندگار این نهاد در عرصه فرهنگ عمومی و بسترسازی مهندسی فرهنگی در سال های اخیر دانست.

وی خاطرنشان کرد: در قالب سازمان دانشجویان، درصدد تشکیل کانون هایی با محوریت حمایت از محرومان، معرفی مشاهیر و مفاخر استان، کمک به آسیب های فرهنگی و اجتماعی موجود در منطقه و ایجاد کانون مذهبی و حمایت از محیط ‌زیست گیلان با محوریت فعالیت دانشجویی هستیم و قطعا تشکل های دانشجویی می توانند بازوان فعال و موثر این سازمان باشند.

 

 

 

ایسنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil