جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : رضا مسرور ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه آزاد انزلی با اشاره به وجود بستر مناسب جذب گردشگر در این منطقه اظهار کرد: سالانه بیش از سه میلیون نفر گردشگر برای خرید و تفریح وارد منطقه آزاد انزلی می‌شوند.

وی، وجود منطقه آزاد انزلی در کنار دریای خزر را سبب ایجاد موقعیت بسیار مناسبی برای ایجاد مرکز تفریح‌های دریایی عنوان کرد و افزود: باغ پرندگان و مجتمع‌های بازرگانی همواره مورد استقبال بسیار بازدیدکنندگان است.

رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه احداث آکواریوم و باغ خزندگان در منطقه آزاد انزلی می‌تواند یکی از مهم‌ترین طرح‌های گردشگری در ایران باشد، تصریح کرد: با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و تفریحی و همچنین ارائه خدمات و تسهیلات متنوع می‌توان زمینه ماندگاری بیشتر گردشگران در منطقه آزاد انزلی را فراهم کرد.

مسرور، ایجاد مراکز تفریحی و گردشگری در رونق و افزایش فرصت‌های شغلی در منطقه را تاثیرگذار خواند و بیان کرد: در ماه‌های آینده عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین پروژه آکواریوم و باغ خزندگان کشور با سرمایه‌گذاری خارجی در راستای ایجاد توسعه زیرساخت‌های تفریحی و گردشگری در منطقه آزاد انزلی آغاز می‌شود.

وی، طرح احداث مجموعه تفریحی ـ گردشگری آکواریوم و باغ خزندگان در منطقه آزاد انزلی را ایده‌ای جدید و با طراحی ویژه عنوان کرد و گفت: سوئیت‌های اقامتی، تونل آکواریوم و بخش‌های بازرگانی و خدماتی در منطقه مذکور احداث می‌شود.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه طرح مذکور در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های این سازمان به منظور توسعه فضا و مکان‌های گردشگری و تفریحی منطقه اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال معرفی منطقه آزاد انزلی به عنوان قطب گردشگری شمال کشور از برنامه‌های تدوین شده است.

مسرور به علاقمندی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راه‌اندازی باغ خزندگان و آکواریوم در منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و یادآور شد: با انجام مراحل اداری و صدور مجوزهای مربوطه پروژه مذکور عملیاتی می‌شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil