شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل: از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، در این بیانیه آمده است: فرهنگ جهاد و شهادت، فروزنده ترین و مقدس ترین الگوی رفتار انسانی است که ملت ایران با تکیه بر آن توانسته است عظمت، عزت و هویت تاریخی خود را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذارد.
وزارت امور خارجه در این بیانیه می افزاید: تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و حفظ ارزش های والای فرهنگ ایثار نیاز امروز و آینده جامعه است.
در ادامه این بیانیه آمده است: وزارت امور خارجه افتخار دارد در دوره های مختلف اعم از دوران دفاع مقدس ویا پاسداری و حراست از دستاوردهای حوزه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و در سنگرهای دیپلماسی، در جهت ایفای سهم خود همگام با مردم بزرگ ایران اسلامی گام برداشته است .
این بیانیه می افزاید: در این راستا، 17 سال پیش در روز هفدهم مردادماه 1377 جمعی از دیپلمات های ارزشمند کشورمان در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. وزارت امور خارجه با گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان و تبریک به مردم غیور ایران زمین تاکید می کند مجموعه کارکنان وزارت امور خارجه ضمن تجدید عهد با شهدای گرانقدر و با توکل به ذات اقدس الهی از همه ظرفیت های تخصصی و تعهد خود برای پاسداشت ارزش ها و اهداف مقدس نظام و منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی و تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید بهره خواهد برد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil