جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : مهندس رضا اسلامی در نشست با تعدادی از نخبگان و استعدادهای برتر شهرستان سیاهکل که بمنظور همفکری جهت توسعه و ارتقای جایگاه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تکیه بر دانش نخبگان و استفاده از پتانسیل بالای آنان،  توانستیم در عرصه های علمی و فناوری به موفقیت هایی دست پیدا کنیم و این توسعه یافتگی نیز توسط دیگر کشورها به رسمیت شناخته شد.

فرماندار سیاهکل اصلی ترین کارکرد برگزاری این گونه نشست ها را شنیدن نظرات و راهکارهای نخبگان و فرهیختگان دانست و افزود: نهادینه شدن اتصال و پیوند با نخبگان موجب بهره مندی جامعه و دستگاه های اجرایی از دانش و تجربه آنها خواهد شد.

وی استفاده از افکار و خلاقیت های افراد نخبه هر منطقه را در توسعه و پیشرفت موثر دانست و تصریح کرد: امیدواریم در رسیدن به اهداف رشد و توسعه شهرستان سیاهکل، نظرات و راهکارهای نخبگان و فرهیختگان اثربخش و راهگشا باشد لذا از نخبگان و فرهیختگان می خواهیم با ارائه راهکار و مشارکت در تصمیم گیری ها به رشد و توسعه کشور و شهرستان سیاهکل کمک کنند.

این مقام مسئول به نقش مدیریت و برنامه ریزی صحیح در جامعه اشاره کرد و با تاکید بر ارائه آمارهای صحیح در جامعه و قانون مداری دولت تدبیر و امید، گفت: در دولت تدبیر و امید بودجه ریزی براساس نظم و قانون انجام گرفت و با توجه به تدبیر و استفاده از تمام ظرفیت های کشور، دولت موفق شد ضمن کاهش تورم، یک گام اساسی در جهت رفع مشکلات جامعه بردارد.

فرماندار سیاهکل استقبال مدیران شهرستان از نظرات و نقد دلسوزانه نخبگان و فرهیختگان را موجب  رشد و توسعه منطقه توصیف و بیان کرد: انتقاد سازنده همراه با ارائه راهکارهای مثبت باعث خواهد شد که مدیران شهرستان با جدیت بیشتر به امور خود بپردازند.

وی متذکر شد: اگر مدیران شهرستان با مردم رفتار صادقانه داشته باشند، مردم به خوبی واقعیت ها را درک خواهند کرد.

مهندس اسلامی خواستار مشارکت فعال نخبگان و فرهیختگان شهرستان در توسعه روستاها شد و خاطرنشان کرد: با ارائه خدمات و تلاش بیشتر ضمن رشد و توسعه همه جانبه در سطح روستاها به کاهش بسیاری از مشکلات شهرها کمک خواهد شد و این امر با تلاش و جدیت بیشتر مدیران در کنار  راهکارهای نخبگان شتاب بیشتری می گیرد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil