جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : مرتضی شریفی در حاشیه مراسم رونمایی از 20 دستگاه اتوبوس بازسازی شده شهرداری رشت اظهار کرد: بازسازی اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی کشور طرحیست که دولت در سال 95 برنامه ریزی کرده و از سوی وزارت کشور در حال اجراست.

وی اظهار داشت: بر اساس این طرح و با رایزنی های انجام گرفته ، قرار شد از یکصد و 20 دستگاه متوقف شده ناوگان شهرداری رشت، یکصد دستگاه بازسازی شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: یکصد دستگاه اتوبوس شهرداری رشت از محل اعتبارات دولتی بدون هزینه شهرداری با استانداردهای وزارت کشور بازسازی و تا پایان سال تحویل شهرداری رشت می شود.

وی بیان داشت: بر اساس آیین نامه و دستورالعمل وزارت کشور بازسازی این اتوبوس ها شامل تعمیرات اساسی موتور، سقف، کف، بدنه و ... است.

در این مراسم 10 راننده منتخب سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند.

نحوه ارتباط مطلوب با شهروندان، عدم وصول شکایات، رعایت انضباط کاری و فعالیت از ساعت 5/5 تا 23 از دلایل انتخاب این رانندگان عنوان شد.

در مراسم رونمایی از 20 دستگاه اتوبوس بازسازی شده شهرداری رشت، سید محمدعلی ثابت قدم شهردار این کلانشهر، رضا رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت، سیدرضا موسوی روزان عضو شورا و جمعی از رانندگان اتوبوس حضور داشتند.

 

 

ایرنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil