جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : محمدعلی ثابت قدم، شهردار رشت در مراسم افتتاح پارک ژوراسیک و سیرک رباتیک شهر رشت در سخنانی اظهار کرد: امکان دائمی شدن این پارک در این مکان به دلیل واقع شدن در حاشیه رودخانه امکانپذیر نیست.

وی با تاکید بر استقبال مجموعه مدیریت شهری از ورود سرمایه گذار در شهر تصریح کرد: در آینده نزدیک شاهد راه اندازی فاز دوم این این پروژه با فضای توسعه یافته در مکان مناسب دیگری و نیز انتقال امکانات و تجهیزات فاز اول به مکان جدید خواهیم بود.

وی با قدردانی از مدیر عامل و معاون سازمان ساماندهی مشاغل شهری تصریح کرد: از آنجایی که توسعه تفریحات و پر کردن اوقات فراغت شهروندان و فرزندان آنان یکی از گام های توسعه شهری است،به طور حتم با استقبال شدید شهروندان در راستای اجرای پروژه های این چنینی روبرو خواهیم بود.

معاون فنی سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری رشت در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در طی سه ماه با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در زمینی که متعلق به سازمان ساماندهی مشاغل شهری بوده به اجرا درآمد.

وی با تاکید بر اجاره ای بودن زمین سیرک عجایب یادآور شد: اجرای پروژه هایی مثل این پارک نشان از توجه شهردار  به شادابی و شادمانی مردم شهر دارد.

سرمایه گذار سیرک عجایب با قدردانی از حمایت مجموعه مدیریت شهری در راه اندازی این سیرک خاطرنشان کرد: سیرک عجایب با ایده ای برگرفته از شهربازی یونیور سال استودیو سنگاپور راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: رشت بعد از قزوین دومین شهری است که این پارک در آن ساخته شده است.

محمد اقایانس جواد با تاکید بر داشتن انبار هایی از تجهیزات و امکانات برای راه اندازی چند پارک در سطح شهر خاطرنشان کرد: در صورت تمایل و استقبال مسئولین توان راه اندازی چندین پارک در این شهر و استان وجود دارد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil