پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : دکتر سید محمدعلی ثابت قدم در مراسم افتتاح بازارچه خصوصی رفاه شهر رشت با تاکید بر سرعت بخشی پیرامون موضوع ساماندهی دست فروشان اظهار کرد:توسعه بازارچه ها علاوه بر کاهش معضلات ترافیکی نقش بسزایی در ارتقا اقتصاد خرد خانوارها دارد.

شهردار رشت اضافه کرد:کاسبین و دست فروشانی که در این بازارچه‌ها مستقر شده‌اند قبلا در مکانی که مشغول به کار بودند که به لحاظ بهداشت،در توزیع مواد غذایی با مشکلات عدیده ای مواجه بوده است.

وی از افتتاح ۲ الی ۳ بازارچه در شهرتا پایان سال خبر داد و گفت: در آینده ای نه چندان دور این بازارچه‌ها به سمت محلات نیز هدایت و تسری خواهد یافت.

دکتر ثابت قدم خاطرنشان کرد: در صورت رعایت استانداردهای بهداشتی از سوی سرمایه گذاران گامی مهم در پایداری بازارچه ها و جلب رضایت شهروندان برداشته خواهد شد.

شهردار رشت یادآور شد: امید است تا با بکارگیری بخش خصوصی و توزیع متناسب بازارچه‌ها در سطح شهر کالاهای مورد نیاز شهروندان با رعایت استانداردهای بهداشتی و کیفی قابل دسترسی سریع باشد.

احمد واثق کارگرنیا عضو شورای اسلامی شهر نیز  در این مراسم با گرامیداست ایام ولایت امام زمان(عج) اظهار کرد: ساماندهی دست فروشان سطح شهر یکی از موضوعات مهم در جلسات دور چهارم شورا بوده است.

وی با تاکید بر گام های ارزشمند شورا در ساماندهی دستفروشان اضافه کرد:با توجه به اینکه شهرداری مسئولیت نطارت در بازارچه های خصوصی دارد،شایسته است تا شهردار  رشت در جلسه ای با حضور نماینده شرکت سرمایه گذار و مدیر مناطق شهرداری ها مشکلات بازارچه های خصوصی را شناسایی و اعتماد کاسبان را نسبت به استمرار فعالیت غرفه ها جلب کند

یاسر محجوب معاون فنی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت با اشاره به کاهش ترافیک در خیابان آزادگان رشت پس از انتقال کسبه به این بازارچه اظهار کرد:این بازارچه با داشتن ۸۶ غرفه با همت و تلاش خدمات شهری منطقه دو و بخش خصوصی در محل پارکنیگ پشت فروشگاه رفاه در راستای کاهش بارترافیکی خیابان آزادگان برپا شده است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil