چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سید محمد احمدی در جلسه هماهنگی هفته وحدت،حماسه نهم دی و ستاد دهه فجر، اظهار کرد: باید همگان تلاش کنند برنامه های امسال دهه فجر با شکوه برگزار و علاوه بر آن تلاش ها و زحمات دولتمردان در این هفته بیان شود.

وی افزود: ایام دهه فجر نقطه عطف انقلاب شکوهمند اسلامی و متعلق به همه مردم جامعه اسلامی بوده و یکی از عوامل اصلی گسترش انقلاب اسلامی در تمام دنیا است.علی رغم دشمنی های متعدد نظام استکباری، کشور در تمامی زمینه ها پیشرفت خوبی داشته است.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان لاهیجان با اشاره به اندیشه و تفکرات معمار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص انقلاب،گفت: شاید به ظاهر بنیادی ترین اصول و اندیشه حضرت امام(ره) را تحرکات ضد استکباری به جهت سرنگونی رژیم ظالم می بینیم، اما در واقع تفکرات امام خمینی(ره)در سه اصل مشاهده می شود که همه این ها زیربنا و شکل دهنده انقلاب اسلامی است.

احمدی تفکیک ناپذیری دین از سیاست،اصل ولایت فقیه و تشکیل حکومت اسلامی را سه ویژگی انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: اکنون که 37 سال از عمر پربرکت این نظام مقدس می گذرد، در اهداف و آرمان های انقلاب هیچ کوتاهی یا ایستایی مشاهده نمی شود و این انقلاب با رهبری های خردمندانه رهبر کبیر انقلاب با همان استواری و جدیت به راه خود ادامه می دهد.

وی خاطرنشان کرد:اولین جلسه ستاد دهه مبارک فجر با آغاز فعالیت خود برنامه ها و اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی را که باید در این دهه افتتاح شوند، را پیگیری می کند و همه باید تلاش کنند دهه فجر امسال هم با شکوه و شور انقلابی برگزار شود.

این مقام مسئول عنوان کرد:برنامه های ستاد دهه فجر خصوصا دعوت مردم جهت حضور در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن باید به گونه ای باشد که مردم غیور و شهیدپرور شهرستان حضور در مراسم را به عنوان یک تکلیف دینی تلقی نموده و آن را نسل به نسل به فرزندانشان منتقل نمایند.

فرماندار لاهیجان عنوان کرد:کمیته های 20 گانه دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان از ادارات و نهادهای تشکیل شده است تا کارها و برنامه های مربوط به دهه فجر را دنبال کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با اشاره به نزدیک بودن سالگرد حماسه 9 دی، تصریح کرد:مردم گیلان در 8 دی سال 88 یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور حماسه بزرگ را در راستای بیعت دوباره با مقام معظم رهبری خلق کردند لذا حماسه 8 دی و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز گیلان، اعلام برائت ملت از دشمنان ولایت فقیه بود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil