جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سید محمدعلی ثابت‌قدم با اشاره به مشکل بیمه پرسنل شهرداری رشت اظهار کرد: بخش عمده‌ای از عقب‌ماندگی بیمه پرسنل شهرداری رشت پرداخت شده است.

وی درباره ایجاد کارخانه زباله‌سوز در رشت تصریح کرد: دستگاه زباله در کنار کارخانه کود آلی در جاده لاکان احداث می‌شود و در سراوان بحث سلول دفن بهداشتی زباله در دستور کار قرار گرفته ضمن اینکه بحث تملک حاشیه رودخانه‌های این شهر در دستور کار بوده و اکنون 16 پارک در حاشیه رودخانه ایجاد شده و این روند ادامه می‌یابد.

شهردار رشت درباره موضوع مفقود شدن برخی از پرونده‌های مالی در شهرداری رشت خاطرنشان کرد: پیگیری این موضوع در دستور کار بوده و در زمینه جمع‌آوری شهر نت‌های بانک شهر توافق‌هایی صورت گرفته که آن را به اطلاع شورا می‌رسانم و متعاقب آن تصمیم‌گیری نهایی انجام می‌شود.

ثابت‌قدم با اشاره به اجرای طرح جامع پسماند شهر رشت گفت: در سال 88 طرح جامع پسماند در شهر مطرح شد البته بنده اعتقاد دارم این طرح رویکرد عملیاتی ندارد.

وی به بودجه سال آینده شهرداری رشت اشاره کرد و متذکر شد: بودجه سال آینده شهرداری رشت تا پایان دی ماه سال جاری به صحن شورا ارسال می‌شود و برای سال آینده حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان بودجه پیش‌بینی شده است.

 شهردار رشت به وضعیت پاداش‌های پرداختی به پرسنل این نهاد اشاره کرد و یادآور شد: نحوه پرداخت پاداش‌ها ساماندهی می‌شود و سود و زیان سازمان‌ها در میزان پرداخت پاداش مدیران شهرداری رشت تاثیر دارد.

 

 

فارس

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil