جمعه 10 فروردین 1403

 

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سید محمد احمدی در اولین همایش و کارگاه آموزشی مصرف بهینه و ایمن گاز در شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: آمارهایی که در کشور ما در زمینه مصرف آب، برق و گاز به عنوان انرژی وجود دارد آمارهای خوبی نیست که باید در این رابطه در اصلاح تفکر و شیوه های مصرف تجدید نظر صورت گیرد.

فرماندار لاهیجان خواستار واگذاری این بخش به مردم و بخش خصوصی به شرط انجام نقش مدیران شد و افزود: نباید به دلیل داشتن منابع عظیم زیرزمینی مصرف کننده صرف باشیم.

وی اضافه کرد: باید به نقشه راهی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای صرفه جویی و اصلاح الگوهای مصرف انرژی ارائه شده، توجه کنیم تا با اقتصاد مقاومتی، پویا و با نشاط توانایی اقتصادی بالایی داشته باشیم و اقتصاد ما در هنگام بحران ها متزلزل نشود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با همدلی و همزبانی خدمات شایسته ای توسط ادارات خدمت رسان نظیر ادارات آب، برق و گاز به مردم شهرستان لاهیجان ارائه می شود، گفت: ادارات این شهرستان عملکرد خوبی دارند.

احمدی خاطرنشان کرد: گازرسانی به 110 روستای شهرستان لاهیجان طی سه سال دولت تدبیر و امید انجام شده است که قبل از آن به 70 روستای این شهرستان گازرسانی شده بود.

گفتنی است، اولین همایش و کارگاه آموزشی دو روزه مصرف بهینه و ایمن گاز با جذب سفیران انرژی و همیاران با شرکت 300 نفر علاقه مند در لاهیجان برگزار شد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil