شنبه 8 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : مهدی لطیفی، دبیر مجمع نمایندگان گیلان، از برگزاری جلسه مجمع نمایندگان خبر داد و اظهار کرد:در پی برگزاری انتخابات مجمع نمايندگان استان گیلان، «اسدالله عباسی» نماينده رودسر و املش به عنوان دومين رئيس مجمع نمايندگان استان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی انتخاب شد .

وی افزود: از زحمات مهرداد لاهوتی، نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی که به عنوان اولین رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس دهم انتخاب شده بود، قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است، اسدالله عباسی، نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی است. وی همچنین وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران در سال پایانی دولت محمود احمدی‌نژاد بوده است و پیش از آن معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگی رودسر و املش را در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بر عهده داشت. عباسی در اسفند 94 با پیروزی بر محمدمهدی رهبری املشی، نماینده وقت رودسر و املش برای سومین بار با اختلاف ۱۶۴ رای به عنوان نماینده حوزه انتخاباتی املش و رودسر در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil