جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : کیوان محمدی در جلسه تکریم و معارفه معاون برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه استان گیلان، اظهار کرد: هدف همه ما رسیدن سازمان به جایگاه اصلی آن در کشور است و لذا این امر مستلزم برنامه‌ریزی، دقت نظر، کار بی ‌امان و همکاری بیش از پیش همه اعضاست.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با تاکید بر اینکه باید حس دگرخواهانه در جامعه تقویت شود، افزود: سازمان برنامه و بودجه می‌تواند در انتقال این تفکر به جامعه و سازمان‌های دیگر موثر باشد.

وی تصریح کرد: کشور ما دارای منابع و ذخایر ارزشمند بسیاری همچون نفت، گاز، دریا و... است. اگر برنامه‌ریزی و همکاری بیش از پیش باشد، می‌توان جایگاه واقعی استان را در کشور فراهم و کشوی زیبا و توسعه‌یافته‌تر داشته باشیم.

محمدی با مهم و محوری دانستن نقش سازمان برنامه و بودجه استان گیلان در امر توسعه، خاطرنشان کرد: امیدوارم در کنار یکدیگر شاهد رونق و توسعه بسیار بهتر از وضعیت موجود باشیم.

گفتنی است، روزبه رحمانیان به عنوان سرپرست معاونت برنامه و بودجه و کیمیا تنهایی به عنوان مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه استان گیلان منصوب شدند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil