چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : امیر جانبازی رودسری ،از اختصاص حدود 200 میلیارد ریال تسهیلات برای فعال سازی کارخانه های نیمه‌کاره این شهرستان خبر داد و گفت:در این شهرستان به حدود 20کارخانه که نیمه کاره رها شده بودند و نیاز به تکمیل برای راه اندازی داشتند تسهیلات پرداخت شد و همه این کارخانجات فعال شدند.

وی اضافه کرد:کارخانه ای نداریم که در شهرستان رودسر غیر فعال باشد مگر این که خودشان مشکلی داشته باشند،ضمن اینکه اگر نیاز به تسهیلات دارند این آمادگی وجود دارد.

جانبازی رودسری با تاکید بر این مطلب که علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت های همه دستگاها باید از ظرفیت شوراها هم برای ایجاد فضای کسب و کار و اشتغال استفاده شود،ادامه داد:معتقدم شوراها چه شورای شهر و چه روستا می‌توانند برای ایجاد فضای کسب و کار و اشتغال کمک کار خوبی برای دولت باشند و باید از این ظرفیت به خوبی بهره‌گیری کرد.

فرماندار رودسر همچنین به معرفی روستای بدون بیکار در این شهرستان اشاره کرد و گفت:بنا داریم روستای بدون بیکار را معرفی و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم و برنامه ریزی باید به گونه‌ای باشد که در آنجا شغل ایجاد شود و دستگاه های همچون جهادکشاورزی و نیز گردشگری در این زمینه به خوبی باید ورود کنند.

وی همچنین نقش سازمان های مردم نهاد را برای توسعه و پیشبرد کشور در امور مختلف برجسته خواند و خاطر نشان کرد:این امر می طلبد تا اقشار مختلف جامعه را در آن مشارکت دهیم.

جانبازی با بیان اینکه شواهد نشان می دهد که جزو استان های موفق در امر اشتغال هستیم و شهرستان رودسر نیز از آن بی نصیب نمانده است،تصریح کرد:باید از ظرفیت و توان همه نیروها در سطح جامعه استفاده کرد و با بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد می توانیم قدم های مثبتی برای کشور و جامعه برداریم و این امر مستلزم آن است که همه نقش آفرین باشند تا اثرات مثبت آن را شاهد باشیم.

 

 

ایسنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil