شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :

محمد رمضانی در دیدار اعضای هیئت رئیسه سبک هاپکیدو آی تی اچ استان گیلان با رئیس سبک هاپکیدو ایران  اظهار کرد: از حسن اعتماد به اینجانب بعنوان رئیس سبک هاپکیدوی گیلان تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم کارنامه درخشانی از خود برجای بگذارم.

وی با اشاره به تشکیل هیئت رئیسه متشکل از فرماندار رشت، دکتر رسولی عضو شورای شهر رشت و جمعی از متخصصین و قهرمانان این رشته، گفت: امیدواریم با تکیه بر تجربیات این عزیزان بتوانیم گام های قدرتمندی برای گسترش سبک هاپکیدو در استان برداریم.

رئیس سبک هاپکیدو آی تی اچ استان گیلان تصریح کرد: طی مذاکرات انجام شده با کمک دکتر رسولی عضو شورای شهر رشت خانه هاپکیدو گیلان را طی ماه های آتی راه اندازی خواهیم کرد.

رمضانی با بیان اینکه در تمامی شهرستان های گیلان مسئولین سبک هاپکیدو را منصوب می کنیم، ادامه داد: در ابتدا دو کلاس برای این سبک در رشت راه اندازی شده است و بی شک شاهد این اقدامات در شهرهای مختلف استان نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به مذاکرات انجام شده با آموزش و پرورش برای استعدادیابی رایگان در میان دانش آموزان گیلانی، گفت: امیدواریم بتوانیم از این طریق جذب خوبی برای این سبک در میان دانش آموزان داشته باشیم و افراد مستعد را شناسایی کنیم.

رئیس سبک هاپکیدو آی تی اچ استان گیلان استان گیلان با اشاره به تشکیل بانک اطلاعاتی در استان متشکل از مربیان، هنرجویان، تاکید کرد: مدارک این افراد به همراه کمربند و درجاتی که کسب می کنند در این بانک اطلاعاتی ثبت می شود.

رمضانی با اشاره به برگزاری کلاس فنی برای مربیان سبک هاپکیدو، گفت: با برگزاری این دوره ها در تلاشیم تا مقررات و فنون این سبک را بصورت تخصصی آموزش دهیم.

دکتر رضا رسولی، عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه در گذشته رشته های ورزشی برای علاقمندان به ورزش های رزمی محدود بود، گفت: خوشبختانه در شرایط کنونی سبک های متنوعی در ورزش های رزمی وجود دارد که افراد باتوجه به موقعیت بدنی، علاقه و استعداد خود آن را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه سبک های مدرن ورزش های رزمی مطابق با نیازهای جامعه است، یادآور شد:این سبک فرصت خوبی برای فرزندان گیلان است که امیدواریم با تاسیس خانه هاپکیدو گیلان رشد بسزایی یابد.

 

 

ایسنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil