جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : کیوان محمدی در دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در حوزه حمل و نقل جاده ای، اظهار کرد: بودجه استانی صرفا برای لکه گیری پروژه هاست، اما در حد امکانات مساعد ت های لازم در این حوزه صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان عنوان کرد: تاکنون بیش از 10 درصد اعتبارات ابلاغی استان برای پروژه های حوزه راه در نظر گرفته شده است.

مهندس ناصر آل محمدی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نیز، گزارشی از عملکرد این اداره کل خصوصا در ایام بارش برف ارائه کرد و گفت: با حضور و تلاش شبانه‌روزی کلیه نیروهای راهداری استان برای باز نمودن مسیرهای مواصلاتی تاکنون کلیه راه های روستایی باز شده است.

وی افزود: در بارش های اخیر، راهداران گیلان به بیش از 400 دستگاه خودروی گرفتار در برف، در جاده های استان امدادرسانی کردند.

آل محمدی با بیان اینکه 538 راهدار با 245 دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین در محورهای استان بویژه نقاط برفگیر مستقر هستند، ​اضافه کرد: طی همین مدت یک هزار و 300 تن ماسه و نمک پاشی نیز در محورهای کوهستانی استان صورت گرفت.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به تصویب‌نامه هیئت محترم وزیران مبنی بر جدا شدن پرسنل راهداری از اداره کل راه و شهرسازی و الحاق آن به حمل و نقل جاده ای و اقدامات انجام شده، به تشریح مسائل و مشکلات نیروهای شاغل در طرح و قرارداد حجمی پرداخت که در مورد آنها تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil