پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : مهندس رضا اسلامی، با اشاره به موفقیت های داخلی و خارجی دولت تدبیر و امید، اظهار کرد:دولت تدبیر و امید توانست با مهار تورم و اجرای برجام اثبات کند که به دنبال رفع نگرانی های مردم است، اما متاسفانه عده ای به دنبال زیر سوال بردن این اقدامات دولت هستند.

فرماندار شهرستان سیاهکل با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت و بهداشت عمومی جامعه اقدامات بسیار بزرگی صورت داده است،افزود:دغدغه بسیاری از خانواده ها در حوزه سلام و بهداشت عمومی برطرف شده است.

وی پیگیری اجرایی شدن سد دیلمان را آرزوی دیرین مردم منطقه عنوان کرد و با نوید تحقق این آرزو توسط دولت تدبیر و امید در آینده نزدیک، گفت:منطقه دیلمان و پیرکوه یک قطب فرهنگی و گردشگری شناخته می شود و احداث این سد در گسترش قطب کشاورزی منطقه نیز تاثیرگذار خواهد بود که این مهم به برکت دولت تدبیر و امید محقق خواهد شد.

این مقام مسئول دکتر نوبخت را شخصیت برجسته و یک پدیده برای استان گیلان دانست و ضمن قدردانی از تلاش و کمک های رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در توسعه استان و شهرستان سیاهکل،تصریح کرد:سد دیلمان امری رها شده بود،اما با انجام جلسات اجرایی و پیگیری توانستیم این موضوع را دوباره به مرحله اجرا برسانیم.

مهندس اسلامی افزود:با تلاش و کوشش دکتر نوبخت غبار از اجرای پروژه سد دیلمان کنار زده شد و به زودی شاهد  آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم خواهیم بود.قطعا اجرای این طرح تحول مهم و چشمگیری در توسعه و آبادانی شهرستان و منطقه دیلمان صورت خواهد داد.

رئیس شورای اداری سیاهکل با اشاره به جذب اعتبارات در حوزه جهاد کشاورزی سیاهکل و کسب مقام اول شهرستان در یکپارچه سازی، متذکر شد: امروز همه به دنبال توسعه و عمران شهرستان سیاهکل هستیم و انتظار داریم با همگرایی و کمک مردم فهیم شهرستان سیاهکل برای حل مشکلات گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد:در موارد خاص سعی می کنیم در مرحله اول با همکاری مدیران ادارات و سپس با همکاری مدیران کل مشکلات را کم کنیم؛همانطور که در موضوع اعطای تسهیلات به طرح های پرورش زنبور عسل نیز ورود کردیم و موفق شدیم به 30 نفر از متقاضیان تسهیلات در جهت دریافت آن کمک کنیم.

فرماندار سیاهکل از جوانان و افراد جویای کار با تخصص کشاورزی و منابع طبیعی خواست از این ظرفیت ادارات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری استفاده بهینه کنند و یادآور شد:اگر جوانان بتوانند در روستاها با هدف ایجاد طرح های کشاورزی جهت اشتغالزایی ورود کنند تسهیلاتی نیز بابت خرید ماشین آلات به این گونه طرح ها تعلق خواهد گرفت.

 

 

ایسنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil