پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل

مهندس جمشید ظهیری در گفت‌وگویی گفت:در چند روز گذشته با توجه به اینکه دمای 20 استان کشور به صفر یا زیر صفر رسیده بود ما در گیلان نیز شاهد بارش برف و کاهش قابل ملاحظه دما و در نتیجه افزایش مصرف گاز در بخش خانگی بوده ایم که با مدیریت و صرفه جویی که خانواده‌های گیلانی داشته اند متوسط مصرف گاز خانگی به طور متوسط 15 تا 20 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد:در این ایام مصرف گاز تنها در بخش خانگی گیلان از مرز 20 میلیون متر مکعب گذشت این درحالیست که در روزهای عادی سال مصرف گاز استان مجموعا در بخش‌های خانگی و نیروگاهی و صنایع 20 میلیون متر مکعب بوده است.

ظهیری خاطرنشان کرد:با دستور شرکت گاز گیلان در راستای پایداری جریان گاز در کشور به خصوص مناطق شمالی در چند روز گذشته گاز رسانی به سی ان جی در شهرستان رشت و شرق گیلان قطع و صنایع نیز محدود شد تا بتوانیم گاز بیشتری را به سمت مازندران هدایت کنیم.

وی ادامه داد:در اوج سرما همکاران ما سرما را به جان خریدند تا گرما را به همشهریان خود هدیه کنند و خوشبختانه هیچگونه قطعی گاز نداشته ایم و تنها در مواردی به صورت موردی شاهد قطعی گاز بوده ایم که با اعزام اکیپ عملیاتی مشکلات در اسرع وقت برطرف شد.

مدیرعامل شركت گاز استان گیلان ادامه داد:استان گیلان جزء چهار استان برتر در زمینه گازرسانی در كشور است و هم اكنون تمامی شهرها و 92 درصد روستاهای استان از نعمت گاز برخوردارند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil