جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سیدرضا صالحی امیری افزود: برای بررسی مشکلات رسانه ها نشستی با برترین های اصحاب مطبوعات، خبرگزاری ها و سایت های رسمی کشور برگزار و مشکلات آنها بررسی شد و این نشست ها تداوم می یابد.

وی با بیان اینکه رسانه ها در توسعه فرهنگی کشور تاثیرگذار هستند، تشریح کرد: دولت تدبیر و امید حمایت ویژه ای از رسانه ها داشته اما لازم است بیش از این اصحاب رسانه مورد حمایت قرار گیرند تا شاهد توسعه فرهنگ در کشور باشیم .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین تامین زیرساخت های رسانه ای را در کشور ضروری دانست و گفت: لازمه فراهم شدن زیرساخت ها، مشارکت حداکثری نهادهای صنفی در حوزه نشر، کتاب، حوزه مطبوعات و رسانه است تا بتوان یک سیاست جامع با توافق جمعی این صنف تدوین کرد.

صالحی امیری اضافه کرد: با تعامل و گفت و گو با اصحاب رسانه می توان به یک سیاست واحد در مسیر ساماندهی وضعیت موجود رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه، 4 آذر برای شرکت در مراسم ترحیم استاد سلیم موذن زاده اردبیلی مداح نامدار و شهیر اردبیلی به این استان سفر کرده است.

استاد سلیم موذن زاده اردبیلی که در سال 1315 در محله تازه شهر اردبیل دیده به جهان گشود سحرگاه سه شنبه هفته جاری براثر کهولت سن به دیدار حق شتافت.

پیکر زنده یاد سلیم موذن زاده که حنجره اعجاب انگیز و خدادادی او بیش از 70 سال در خدمت عزاداری های اهل بیت و به خصوص حضرت سیدالهشداء (ع) بود در آرامستان بهشت زهرای اردبیل آرام گرفت.

 

ایرنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil