جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : وحید طیفوری، از کسب رتبه دوم گیلان به لحاظ شاخص ارزیابی کیفیت اجرای سرشماری خبر داد و اظهار کرد: براساس ارزیابی‌های کیفی صورت گرفته از سوی مرکز آمار ایران درخصوص روند اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 استان گیلان با 98 درصد ضریب دقت پس از استان قزوین رتبه دوم را کسب نمود که نشان از همکاری شایان توجه مردم شریف استان و تلاش و دقت ماموران آمارگیر و کلیه رده های اجرایی و ستادی گیلان است.

قائم مقام ستاد سرشماری گیلان با ابراز رضایت از روند پیشرفت کار، ادامه داد: برای اتمام کامل سرشماری نیاز به همکاری خانوارهای غائب است. با توجه به اتمام عملیات میدانی، کماکان سرشماری از خانورهای غائب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سامانه سرشماری به آدرس sarshomari95.ir برای خانوارهای غایب تا ساعت 24 امروز، 4 آذر در دسترس است، خاطرنشان کرد: با توجه به پايان زمان اجرای سرشماری به شيوه حضوری و نظر به اينكه برخی از خانوارها در سرشماری اينترنتی شركت نكرده و در زمان مراجعه مامور سرشماری نيز در محل سكونت خود حضور نداشته‌اند لذا سامانه سرشماری اينترنتی مجددا برای دريافت اطلاعات اين خانوارها در دسترس می باشد.

طیفوری گفت: از خانوارهای محترم گیلانی که تاکنون سرشماری نشده اند تقاضا می شود در تاريخ مذكور با مراجعه به اين سامانه به آدرس www.sarshomari95.ir اطلاعات خود را تكميل و با دريافت كد آماری از انجام سرشماری خود اطمينان حاصل نمايند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil