جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : ناصر آل محمدی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان افزود: با توجه به شدت بارش برف در استان، تردد در محورهای اصلی از جمله محورهای رشت - امام زاده هاشم٬ شفت٬ فومن٬ صومعه سرا٬ رضوانشهر٬ رودبار و منجیل به کندی انجام می شود.

وی به ارتفاع برف در برخی محورهای استان اشاره و بیان کرد: ارتفاع برف در محدوده عوارضی آزادراه رشت - قزوین 20 تا 30 سانتیمتر٬ محورهای آبی نام سیاهکل بیش از یک متر٬ بلوردکان - خصیب دشت املش یک متر، اسالم - خلخال 80 تا 85 سانتیمتر٬ امام زاده ابراهیم شفت 50 تا 70 سانتیمتر٬ گیلوان ماسال 80 سانتیمتر و پونل - خلخال 50 تا 60 سانتیمتر رسیده است.

آل محمدی اضافه کرد: همچنین در محورهای شهرستان های رضوانشهر 30سانتیمتر٬ انزلی 10 تا 15 سانتیمتر و فومن 15 تا 30 سانتیمتر برف به زمین گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از رانندگان خواست تا برای تردد در محورهای اصلی و کوهستانی استان، از زنجیرچرخ استفاده کنند.

وی همچنین توصیه کرد که هم وطنان قبل از عزیمت در مسیرهای ارتباطی استان، از طریق تماس با سامانه ارتباطی 141 از وضعیت راه ها مطلع شوند.

گفتنی است، 538  راهدار با 245 دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین در محورهای استان بویژه نقاط برف گیر مستقر هستند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil