جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : رضا اسلامی، فرماندار شهرستان سیاهکل افزود: برغم وجود کولاک در منطقه کوهستانی سیاهکل هیچ مشکلی در این شهرستان وجود ندارد و تمام شبکه های راههای باز است و آمد و شد در آن جریان دارد.

وی اظهارداشت: نیروهای این شهرستان اعم از ادارات دولتی ، هلال احمر، سپاه و بسیج و تیم های راهداری در میدان عمل مشغول اقدامات برفروبی و رفع مشکلات ایجاد شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه بولدزر، لودر و یک دستگاه تراکتور در منطقه دیلمان و پیرکوه مشغول برف روبی و باز کردن جاده ها و راههای شریانی و خیابان ها و معابر عمومی هستند و در محور 45کیلومتری سیاهکل به دیلمان نیز دو دستگاه گریدر ، دو دستگاه لودر و دو دستگاه مایلر برف روب درحال انجام عملیات برفروبی و تسهیل رفت و آمد خودروها در این مسیر هستند تا این محور را باز نگهدارند.

اسلامی با اشاره به اینکه تمام شبکه های عبور و مرور و شریانی این شهرستان باز است و رفت و آمد با احتیاط انجام می گیرد گفت: ارتفاع برف در گردنه لاریخانی به دیلمان یک متر و 30 سانتی متر است و این محور در حال حاضر کولاک گزارش شده است.

فرماندار سیاهکل از رانندگانی که به منطقه کوهستانی دیلمان سفر می کنند خواست ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی و ایمنی با احتیاط در این مسیر رانندگی کنند و با ماموران مسیر همکاری نمایند.

وی تصریح کرد: روز گذشته به خاطر کمک به مشکل افت فشار گاز استان مازندران گاز سی ان جی این شهرستان به تبعیت از شرق گیلان قطع بود که مردم سیاهکل در کمک به هموطنان خود در این زمینه همکاری کردند.

وی از مردم خواست با پوشیدن لباس گرم و استفاده بهینه از سوخت و انرژی در عزم ملی کمک به هموطنان خود شرکت کنند تا با صرفه جویی در گاز و برق مشکلاتی برای دیگر هموطنان در دیگر استان ها بوجود نیاید.

اسلامی اظهارداشت: مدیریت شهرستان سیاهکل نیز به تبعیت از مدیریت منظم استان و دولت تدبیر و امید مدیریت بر شرایط سخت را به خوبی فراهم کرده است و رضایتمندی مردم را به همراه دارد.

فرماندار سیاهکل گفت: در بخش دیلمان و پیرکوه مدارس مقطع ابتدایی و اول و دوم راهنمایی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وی از کلیه نیروهای امدادی و خدماتی این شهرستان که بطور شبانه روز در حال رفع مشکلات مردم هستند تشکر کرد .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil