شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : مهندس ناصر آل محمدی، با بیان اینکه تمام راه های استان به جز محور پونل – خلخال باز است، اظهار کرد: محور پونل – خلخال، حد فاصل زندانه تا گردنه الماس به علت بارش برف و کولاک و نبود ایمنی کافی و خطر سقوط بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد و محور اسالم به خلخال مسیر جایگزین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان ضمن اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی استان، افزود: طبق گزارش های دریافتی از اکیپ های گشت راهداری در حال حاضر بیشترین بارش برف مربوط به مسیر آبی نام واقع در شهرستان سیاهکل و محور بلوردکان – خصیب دشت در شهرستان املش با 90 سانتیمتر گزارش شده است.

وی از استقرار 37 اکیپ راهداری با 245 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در محورهای استان خبر داد و گفت: ارتفاع برف در محورهای گیلوان 70سانتیمتر و ماسوله 40 سانتیمتر و در ارتفاعات کوهستانی اشکورات رودسر و امامزاده ابراهیم(ع) شفت و محور پونل – خلخال 50 سانتیمتر و در محورهای کوهستانی دیلمان 35 سانتیمتر ثبت شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای عملیات مستمر و شبانه روزی برفروبی در محورهای کوهستانی استان، خاطرنشان کرد: با تداوم بارش برف در محورهای کوهستانی استان اکیپ های راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان مستقر در راهدارخانه‌های محورهای مذکور ضمن اقدام به اجرای عملیات برفروبی، به طور بی وقفه در تلاشند تا در جریان تردد در محورهای برفگیر استان خللی رخ ندهد.

آل محمدی با بیان اینکه مطابق گزارش های دریافتی محورهای برفگیر استان باز و تردد روان برقرار می باشد، از رانندگان خواست ضمن به همراه داشتن تجهیزات ایمنی نهایت احتیاط را در حین رانندگی به ویژه در مناطق کوهستانی استان مد نظر قراردهند تا با مشکل مواجه نشوند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil