جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: ایران در آستانه کسب مجوز برای دستیابی به تسلیحات هسته ای است زیرا بسیاری از تحریم هایی که برای جلوگیری کردن از رسیدن این کشور به تسلیحات هسته ای اعمال شده بودند لغو می گردند.

نتانیاهو همچنین گفت: ایران «برنده تمام پول ها خواهد شد». مبلغی معادل صدها میلیارد دلار که به ایران این امکان را می دهد تا سیاست های خود را در منطقه و جهان ادامه بدهد و این یک اشتباه بزرگ تاریخی است. 

منابع مطبوعاتی و اینترنتی رژیم صهیونیستی ضمن پیگیری دقیق مذاکرات هسته ای ایران با شش قدرت بزرگ جهانی توافق امروز میان دو طرف را حادثه ای تاریخی و روز سیاه برای این رژیم دانستند.

پایگاه اینترنتی عبری ۰۴۰۴ و روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارانوت با بررسی دقیق مذاکرات هسته ای ایران دستیابی به توافق میان ایران و شش قدرت بزرگ جهانی را یک پیروزی بزرگ برای ایرانی ها و ضربه ای مهلک برای نخست وزیر اسرائیل و یک روز سیاه برای اسرائیل دانستند و افزودند این حادثه تاریخی به واقعیت پیوسته است و سخن از احتمال توافق یا عدم توافق به پایان رسیده است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil