چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، پنجم آذر،سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی(ره) را نقطه عطف درخشانی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: امروز پس از گذشت سی وهفت سال از تاسیس بسیج، این نهاد همچنان مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه بسیج از پاک‌ترین و فداکارترین انسان‌ها تشکیل شده است، افزود: این دلاورمردان و پاک زنان با بصیرت، اخلاص، عمل بهنگام و ایثار عاشقانه در مسیر تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی و آرامش ملت ایران گام برمی‌دارند.

وی مکتب بسیج را مکتب امنیت،شهادت،مجاهدت و خدمت صادقانه و خالصانه به خلق دانست و تصریح کرد:بسیجیان جان بر کف به عنوان سربازان حضرت ولی عصر(عج)با رشادت‌ها و حضوری بی‌بدیل در هشت سال دفاع مقدس،سرنوشت کشور ایران را به بهترین شکل رقم زدند و از وجب وجب خاک میهن اسلامی دفاع کردند.

حجت الاسلام اشجری ادامه داد:امروز نیز با گذر زمان،جهانیان شاهد جلوه‌های زیبا و پرشور حضور جوانان میهن اسلامی با لباس مقدس بسیج در صحنه‌های پرخطر مبارزه با تروریسم و دفاع جانانه از حرم مطهر حضرت زینب(س)در کشور سوریه هستند تا دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که با وجود این شجره طیبه و فرمانبری از ولی امر مسلمین،هیچ خطری نظام اسلامی و اصول مسلم دین مبین اسلام را تهدید نخواهد کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هفته بسیج، فرصت مغتنمی است برای برجسته‌کردن نقش پررنگ نهاد عظیمی که با تدبیر و نواندیشی حضرت امام خمینی(ره) پایه‌گذاری شد، خاطرنشان کرد:بسیج امروز در منطقه و کشورهای اسلامی، الگو و سرمشق آزادی‌خواهان جهان شده است.

وی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان سرافراز و دلیران عرصه‌های جهاد و تلاش تبریک گفت و عنوان کرد:امید است که بسیجیان با فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره همچون دژی مستحکم در برابر توطئه‌ها، فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم خورده نظام و ملت آزاده ایران و ایادی داخلی‌شان مبارزه کرده و زمینه‌های ظهور امید مستضعفان عالم، حضرت صاحب الزمان(عج) را فراهم نمایند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil