سه شنبه 28 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : کیوان محمدی، با اشاره به مساعدت همه مسئولان استان در امر سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95، اظهار کرد: یک میلیون و 257 هزار نفر از جمعیت گیلان معادل حدود 50 درصد در سرشماری اینترنتی شرکت کردند؛ در حالی که مشارکت 36 درصدی با توجه ضریب نفوذ اینترنت پیش بینی شده بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان از سرشماری حضوری یک میلیون و 227 هزار نفر خبر داد و افزود: تاکنون 801 هزار خانوار گیلانی معادل 88 درصد خانوارها سرشماری شداند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 96 درصد جمعیت استان در امر سرشماری دخیل بوده اند، خاطرنشان کرد: با توجه به تقاضای برخی از استان ها امکان تمدید سرشماری وجود دارد، زیرا برخی از خانوارها غائب بودند و هنوز اطلاعات مربوط به آنان ثبت نشده است.

محمدی درخصوص خانوارهای غایب خاطرنشان کرد: خانوارهای غایبی که در زمان مراجعه مامور آمارگیر حضور نداشته اند می‌توانند با استفاده از کارت خانوار غایب(کد 12 رقمی مندرج در کارت الصاقی به در منزل توسط مامور) به سایت www.sarshomari95.ir وارد شده و به طور اینترنتی در سرشماری مشارکت کنند. خانوارها در صورت عدم دسترسی به اینترنت می‌توانند از ساعت 8 الی 20 با ستاد سرشماری شهرستان‌ها تماس حاصل کنند و به صورت تلفنی در سرشماری مشارکت کنند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil