جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : جواد انوری در دیدار با نمایندگان اتاق های اصناف و بازرگانی شهرستان آستارا ضمن اشاره به حائز اهميت بودن کار سازمان امور مالياتی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده، اظهار کرد: با توجه به اهميت ماليات در تامين منابع مالی دولت و پياده سازی طرح جامع مالياتی، انسجام بين مديران و کارمندان و تلاش و جديت همه همکاران برای رفع کاستی ها و مشکلات موجود از اهميتی خاص برخوردار است.

مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان با تاکید بر رعایت تکريم ارباب رجوع و وصول عادلانه ماليات، افزود: توسعه و آبادنی کشور و تامين هزينه های جاری دولت در گرو وصول درآمدهای پايدار مالياتی است.

وی با بیان اینکه همگی موديان خواهان عدالت مالياتی هستند، اضافه کرد: بسياری از مشکلات و ابهامات موديان مالياتی به دليل عدم آگاهی از قوانين مالياتی است.

انوری بر لزوم توسعه و ترويج فرهنگ مالياتی بين آحاد مردم خصوصا در حوزه ماليات بر ارزش افزوده تاکيد کرد و گفت: همکاران امور مالياتی با تعامل و همياری بيش از پيش می توانند در توسعه فرهنگ پرداخت ماليات نقش بسزایی ايفا کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با تلاش سازمان امور مالياتی و پياده سازی طرح جامع مالياتی اين مهم تحقق خواهد يافت و مشکلات بيان شده توسط نمايندگان اصناف و بازرگانان در چارچوب قانون و مقررات با همکاری و تعامل با اداره امور مالياتی مرتفع خواهد شد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil