جمعه 10 فروردین 1403

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از معارفه رسمی مسئولان دفاتر این سازمان در 16 شهرستان گیلان خبر داد

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل   دکتر محسن جعفری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، با اعلام این خبر گفت : بر اساس تدابیر صورت گرفته دفاتر بسیج رسانه در تمامی شهرستان‌های گیلان راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: شهرستان‌های رشت، آستارا، تالش، فومن و رودبار دارای بیشترین رسانه‌های مجوزدار از بین 147 رسانه مجوزدار در استان گیلان هستند و فعالیت‌های این سازمان تا کنون در برخی شهرستان‌های گیلان توسط رابطین و مسئولان موقت اجرایی می‌شد.
جعفری با بیان اینکه بسیج رسانه سازمانی با ماهیت انقلابی، فرهنگی، مدافع و مروج آرمانهای امام خمینی(ره) و بیانات رهبر معظم انقلاب است، گفت: کمک به تحقق جامعه اسلامی و ولی فقیه از مهمترین اهداف بسیج رسانه است.
وی، انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه در راستای پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف سازمان بسیج رسانه برشمرد و تصریح کرد: کمک به تربیت و پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی در جامعه رسانه ای کشور از مهمترین راهبردهای بسیج رسانه است.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه فعالیت انجمن‌های زیرمجموعه این سازمان گسترده تر شده است، تصریح کرد: انجمن پیشکسوتان رسانه گیلان به زودی راه‌اندازی می‌شود.
جعفری راه‌اندازی انجمن عکاسان خبری و ورزشی‌نویسان گیلان را از دیگر اولویت‌های بسیج رسانه در شش ماهه دوم امسال عنوان کرد و گفت: از خبرنگاران داوطلب برای عضویت در این انجمن‌ها دعوت می‌کنیم.
 
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil