جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : وحید طیفوری در دیدار با اعضای ستاد سرشماری استان گیلان و اعضای ستاد سرشماری ماسال در فرمانداری ماسال، کرد: موفقیت به‌دست آمده و روند رو به جلو در اجرای عملیات سرشماری نفوس و مسکن ماسال، حاصل مشارکت جمعی اعضای ستاد سرشماری است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان گیلان با بیان اینکه تاکنون 75 درصد از جعمیت خانوارهای استان گیلان سرشماری شدند، گفت: گزارش سرشماری گیلان متناسب با پیش بینی‌های انجام شده است.

قائم مقام ستاد سرشماری استان گیلان با اشاره به مشارکت 686 هزار خانوار استان گیلان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، تا پایان مدت مجاز، سرشماری استان گیلان با موفقیت به پایان می‌رسد.

طیفوری اظهار کرد:خانوارهایی که به‌دلیل عدم حضور در محل سکونت اطلاعات از خانوارهای غایب محسوب می‌شوند با مراجعه به سایت سرشماری اینترنتی و یا با تماس تلفنی با ستاد سرشماری در شهرستان محل سکونت خود اقدام کنند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان گیلان با بیان اینکه بحث خانوارهای غایب در سرشماری بسیار حائز اهمیت است خاطرنشان کرد:مسئولان مربوطه برای اینکه سرشماری به موقع به اتمام برسد هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil